Портфоліо


Назва проекту Європейське середньовічне місто

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети Всесвітня історія


СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ

Навчальний проект з всесвітньої історії у сьомому класі Європейське середньовічне мисто. При його виконанні учні знати муть причини та місця появи міст.зможуть описати середньовічні міста спираючись на інформативні тексти, аналізувати документи, характеризувати систему міського самоврядування

Вік учнів, клас 7 клас 12-13 років

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  план впровадження проекту

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ

Формувати вміння працювати з навчальним текстом , історичним джерелом , робити висновки .
Очікувані результати :
 Описати середньовічне місто, спираючись на ілюстрації та історичні й інформативні тексти аналізуючи документи розумітимуть яким чином міста отримали свободу

Опис оцінювання

 Буде використовуватися формуюче оцінювання, тобто оцінюватися буде проводитися на всіх етапах діяльності: до, під час і після завершення проекту з метою розвитку критичного мислення, спонукання їх до взаємо та самоаналізу, взаємо та самооцінки.
На початку роботи з’ясують свої навчальні потреби з допомогою Т-таблиць та таблиць З-Х-Д і створять контрольний список, у якому відстежуватимуть власне просування в проекті.
Рефлексію власної діяльності будуть здійснювати на блозі.

Діяльність учнів та вчителя

Учні знайомляться з темою проекту переглядаючи презентацію вчителя, в ході презентації заповнюють форми для вхідного оцінювання навчальних потреб учнів. За допомогою результатів оцінювання формулюють питання, що цікавлять учнів, повідомляються проблемні питання проекту. З презентації вчителя учні отримують завдання та питання, на які їм необхідно відповісти під час виконання проекту. Учні діляться на 3 групи за методом випадковості.
1 група працює над питаннями: «Як допомогає Інтернет в моєму житті?» та «Чи допомагає Інтернет мені в начанні?»
Учні проводять дослідження за допомого:
·         анкетування учнів старших класів на тему «Інтернет в моєму житті»
·         пошуку в Інетрнеті статистичних даних про користування Інтернетом в світі і зокрема на Україні
·         Учні вивчають основні послуги , які надає нам Інтернет;
·         Досліджують, які послуги самі популярні серед друзів, серед користувачів взагалі;
·         Знайомляться з поняттям та перевагами дистанційного навчання;
·         Рорблять висновки
 2 група досліджує питання «Які загрози несе Інтернет?»
·         Учні вивчають ,які загрози можуть прийти з Інтернету.
·         Знаходять шляхи захисту від цих загроз
·         Роблять висновки коли Інтернет є ворогом, а коли другом та помічником.

Учні отримують контрольні списки до своїх продуктів проектної діяльності.
Оцінюють знайдену в Інтернеті та отриману в результаті анкетування  інформацію згідно до критеріїв, що роздаються вчителем. При використанні матеріалів в проектній діяльності учні вказують посилання на джерело інформації. Учні спілкуються між собою з приводу своєї проектної діяльності за допомогою блогу, в якому організовується співробітництво учнів в середині окремої групи, з іншими однокласниками та з експертами. При необхідності на блозі можна розмістити посилання на інші засоби спілкування, які будуть використовуватись. Виконують завдання на перевірку отриманих знань з теми. Заповнюють форми для само оцінювання та взаємооцінювання.
   Працюючи в групах учні створюють кінцевий продукт своєї діяльності –презентація . Кожна група презентує свою роботу на підсумковій конференції, роблячи презентацію для класу. Відбувається рефлексія, оцінювання навчальних досягнень учнів, рівень розвитку навичків мислення ви сокого рівня.

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ владімірова Ірина леонидівна 

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ вчитель історії

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL:

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Комментариев нет:

Отправить комментарий